Wanneer
kom ik in beeld?

Beeldcoaching wordt om diverse redenen ingezet. Bijvoorbeeld als het niet zo lekker loopt in een groep, als je vastzit in patronen, als je jezelf wilt ontwikkelen … en zo zijn er nog talloze voorbeelden om te kiezen voor deze manier van coaching. Jij bent uniek en dus staat jouw onderwijs centraal.

InBeeldCoaching_beeldcoaching.jpg

Enkele voorbeelden waarom anderen kiezen voor beeldcoaching

  • Je bent nieuw, herintredend of juist al een tijdje op dezelfde werkplek, en hebt behoefte aan begeleiding/ ontwikkeling.

  • Je wenst dat je vergadering effectiever verloopt.

  • Je wilt meer zicht op hoe jij jouw didactische kwaliteiten inzet.

  • Je wilt kijken hoe je je interactie met een bepaalde leerling positiever/effectiever kunt krijgen.

  • Er is veel onrust tijdens de leswisselingen, hoe verzorg ik een vlotte wisseling?

  • Hoe bereik ik het gewenste groepsgedrag door invoering van een nieuwe methode?

  • Je wilt samen met je collega’s kijken welke variatie aan werkvormen er worden ingezet.

  • Je wilt je gespreksvaardigheden met leerlingen, ouders, collega’s of werknemers verbeteren.

  • Tijdens het kringgesprek wil je dat de leerlingen jou en elkaar volgen.

  • Je wilt weten hoe je de interactie met leerlingen kunt optimaliseren.

Wil je weten of beeldcoaching het antwoord is op jouw vraag?
Een traject start altijd met een intake. Hierin verkennen we samen wat jouw vraag is en wat je wilt bereiken. Meer weten over beeldbegeleiding in andere beroepsgroepen?